torsdag den 28. oktober 2010

Dronning Ingrid ...

.. er pottet om i gamle lerkrukker og sat til afklimatisering i værkstedet.
 I løbet af weekenden kommer de ind i stuen hvor de for en tid vil glæde mig med deres smukke blomster og grønne blade.
Planterne er blevet store og kraftige over sommeren, så bare at lade frosten tage dem - nej vel ?
Nu er der snart nye potteplanter i stuen :)
Jeg er meget glad for Dronning Ingrid´s rosa blomster som her i vinter bliver næsten rosahvide - er jeg heldig overlever de vinteren og jeg kan lave små planter til foråret. Men lad os nu først se om de overhovedet overlever før jeg laver planer ;)





Billedet har intet at gøre med ovenstående tekst ;) , men er en collage af efterår i haven og ved vandet.

2 kommentarer:

  1. Tak for din fine omtale af min blog. Glæder mig til at følge din.

    SvarSlet
  2. Velbekomme :)
    Håber der med tiden vil blive noget at se og læse - skal lige finde mit blog- ben;)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...