torsdag den 18. november 2010

Filtet strik


Jeg har strikket og dernæst filtet et lille stykke strik. Det var oprindeligt strikket som en lille halsvarmer, manglede bare lige knappen. Knaphul var der ikke noget af, da det er strikket på store pinde i Easy fra Sandnesgarn.

Da den nu havde ligget i kurven siden sidste vinter( eller var det forrige) blev den efter en hurtig indskydelse, syet sammen og pyntet med lidt grove sting, i en lilla supersoft og smidt i vaskemaskinen ved 30 gr. Den skulle jo ikke filtes til ukendelighed og der skal heller ikke bæres noget i den, den er til opbevaring.

Opbevaring nede på bunden af mine kurvetasker. Læbepomade, iphone og lidt penge, så er vi kørende;)



Den opmærksomme, vil nok have bemærket at knappen ikke er syet fast, men det bliver den og der bliver klippet et hul i overfaldet hvor jeg så lige syr en fin lille kant med lilla- perfekt :)






6 kommentarer:

  1. Aj, hvor er den fin og et eksempel på at tingene sommetider falder anderledes ud end oprindeligt tænkt.

    SvarSlet
  2. Ja, det er så dejligt når den kreative halvdel af hjernen tager over og bare gør tingene.- det viser sig ofte at blive bedre end hvis man tænker for meget. ;0)

    SvarSlet
  3. Super fin opbevarings-taske. Dejlige farver og skønne knapper, de passer perfekt.

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin mor. Jeg har stadig ikke fået vasket mit taskeprojekt... hurtig? Nej ikke mig :o)

    SvarSlet
  5. Kirsten : tak for de pæne ord - altid dejligt.

    Trine: det kan godt være du ikke er hurtig lige nu - med 2 små børn - men før børnene var du den hurtigste ;0) - kram til jer alle 4

    SvarSlet
  6. Den var fin, de fargene liker jeg kjempegodt :0)
    Ha en fin helg!

    PS: har en liten givaway på min blogg, du er hjertelig velkommen!

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...