torsdag den 23. december 2010

Så er det sket : )

Ja, tiden har passeret, jeg kan lige så godt indrømme det -

I dag for 54 år siden blev jeg født.

Det har været en dejlig dag.

Min dejlige mand havde i sidste weekend bagt en bunke æbleskiver
. De skulle i dag have været fortærret  at en stor del af vores famile, men vejret var ikke rigtig med os. Det blev således en lille sluttet flok der nød de lækre æbleskiver og min hjemmelavede gløg og lidt knas.

Resten af æbleskiverne kan varmes og nydes når familien kommer forbi en anden dag,
 en dag uden sne og storm.

Gaver har der også været. :)
Lækkert tørklæde i tynd, tynd uld.
2 lækre orange Mano-kopper - kaffe kom an.
Mandolinjern- pas på fingrene, siger jeg bare.
et par rigtig flotte ørestikker, med lys blå topas , er på vej og ankommer mandag :o)

Billeder fra dagen i går - kan det blive meget bedre?



5 kommentarer:

  1. Tillykke til dig på din fødselsdag. Lyder som dejlige gaver du fik, selvom det er lige før juleaften.
    Smuk billedkavalkade.

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen, dejlige gaver.

    du ønskes en rigtig glædelig jul herfra.

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen og fortsat god jul ;o)
    (Bedre sent end aldrig)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres hilsner, første gang jeg får fødselsdagshilsner fra søde mennesker jeg endnu ikke har mødt- det er rigtig hyggeligt. TAK.

    SvarSlet
  5. Vilka härliga vinterbilder du tagit!!
    Och grattis i efterskott från mig!!
    Varma kramar
    // Annica

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...