lørdag den 12. februar 2011

Kender i det ??

Man sidder lige så stille og strikker.

Manden sidder med den slæbbare og laver et eller andet med den og den elskede IPhone.

Pludselig siger han højt : gad vide hvorfor bla.bla.bla.

A' hva' ???

Så er det jeg tænker, er det noget jeg skal høre, noget jeg skal svare på eller tror han svaret kommer flyvende til ham når han siger det højt ??

I dag svarede jeg. :) at jeg da havde en ansat til sådan noget. En meget dygtig mand der faktisk kunne alt, og hvis ikke han kunne var der nok ikke nogen der kunne (han arbejder med det hver eneste dag)

Svarede han? nej, nej- han gryntede bare lidt.
Havde sikkert slet ikke hørt hvad jeg sagde ;0))

3 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme at jeg flere gange kan lyde som din husbond ha,ha. Hyggelige grynt ikke?

    SvarSlet
  2. Jo Lotte , det er hyggeligt :) for det meste.

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...