onsdag den 16. februar 2011

Så krydser jeg fingre :) OG DET HJALP- VESTENE KOM GODT FREM :)

Jeg har, ikke uden betænkning, overdraget den lille fine stribede vest
samt en anden lille lun og blød vest, til Post Danmark !



Håber bare de tager sig godt af dem.
Både Bastian og hans mor Trine venter med længsel og kold mave
(kun Bastian, tror jeg)

Bastian er begyndt at sparke sig lidt baglæns,
og kommer på den måde let og ubesværet ;) ud på gulvet,
som ikke er opvarmet.

Så derfor :
Søde Post Danmark, pas godt på pakken .




Vestern er strikket efter en Hjertegarnopskrift .
Garnet er Sandnes Mini Duet - en blanding af merino og bomuld.
Så blød og lækker at det sagtens kan bruges direkte på en lille babys hud :)

Mens vi venter på svar,
svar på om pakken er kommet godt frem til Pederstrup,
hygger vi indendøre.

 Råhygge arm i arm  på et dejligt fåreskind - man skulle være kat :)

3 kommentarer:

  1. Man skulle absolutt ha vært en katt:) Så fin vest du har sendt i posten:)

    SvarSlet
  2. Endnu en sød og anvendelig vest er smuttet af pindene....håber at det kommer sikkert frem.

    Hvor er dine katte dog søde.
    kh Jane

    SvarSlet
  3. Ja, det kan godt være en betænkelig sag at overgive sine skatte til post Danmark...her undrer vi os stadig over hvordan det kunne lade sig gøre at da jeg sendte to poloer til min datter, en sort og en rød. Men da pakken kom frem, havde den været åbnet, og den sorte polo var væk!

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...