fredag den 4. marts 2011

Weekend sjov

Så er det lige ved at være nu.

Nu som i vi kører til Djursland i morgen, når jeg lige har taget mine 3 timer på apoteket.

Vi skal børnebørnsitte.

Vores datter og svigersøn skal til 2 x 40 års fødselsdag og så har vi børnebørnenes fulde opmærksomhed i nogle timer - glæder mig:0))

De unge mennesker har knoklet lidt med Bastian. Efter han havde en ordentlig omgang forkølelse ville han igen kun have bryst. Meget kan jeg klare, men ikke det :0)

Men nu er han lige så stille begyndt at spise lidt igen, så vi får æren af begge børn i morgen.







Lærke ca. 24 timer nu 2 1/2 år









Bastian ca. 24 timer nu 7 1/2 mdr.

PS. Nu mangler jeg bare at finde ud af om billederne kan gøres større :0)


Posted from my iPad

7 kommentarer:

  1. Og vi glæder os...
    Både til at få besøg og til at komme hjemmefra uden de kære børn for første gang i meget lang tid :o)

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med de kære små!

    SvarSlet
  3. Håber du har haft fornøjelse af børnebørnene nu. Hvis man klikker på billederne får man dem i et større format :-)

    God søndag....

    SvarSlet
  4. Jeg håber I har råhygget med de dejlige unger :O)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder, Marianne - jeg håber, I havde en skøn weekend :-)

    SvarSlet
  6. Tak, vi havde en dejlig weekend. Med søde unger og deres søde forældre:)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...