tirsdag den 19. april 2011

80 års fødselsdagen

Så er jeg klar igen : o)

Sidste uge var jeg ramt af besøg og de sidste forberedelser til mors fødselsdag.

Ældstebarnet, mand og vore to dejlige børnebørn kom torsdag, så der blev tid til hygge, skovtur, indkøb af gave og pasning af febersløjt barn, inden vi søndag d. 17.4.2011 kunne fejre min mor, børnenes mormor, min mands svigermor og børnebørnenes oldemor.
Yngstebarnet og kæreste kom lørdag og hjalp med det sidste, dejligt.

Mor blev 80 år, og er stadig åndsfrisk, læser mange bøger, går i teatret, lytter til musik o.s.v.-
det er så dejligt. 
Hun er stadig lige så stædig og påståelig som hun altid har været.
Hun handler stadig af og til ind som om vi alle boede hjemme hos hende ; o)
Hun fik fornyet sit kørekort, så hun kan stadig køre rundt i sin lille gode Micra.

Det eneste minus ved dagen var at jeg glemte at tage billeder, var alt for optaget af at det hele skulle køre så mor kunne nyde dagen mest muligt – godt der var en anden der tog billeder : o)

Og nej, det er ikke min mor ; o) men en sød lille frø, der hyggede sig i lavendlerne
IMG_7135

3 kommentarer:

  1. Er glad for at du lige fortalte, at billedet ikke var af din mor ;-)
    Imponerende i en alder af 80 år stadig at køre rundt i bil!

    Håber I får en rigtig dejlig påske.

    SvarSlet
  2. Lidt sent meen...stort tillykke med din mor,en stor dag;) og dygtig det er hun da:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Dejlige mejsebilleder det nu lykkedes dig at få i kassen!! Bliver helt varm om hjertet, når jeg ser hvilken ildhu de går til sagen med.

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...