fredag den 17. juni 2011

Det eneste jeg ønsker mig ............ er to nye tænder :)


Har været ved tandlæge.

Skulle efter planen have sat 2( av min arm) nye kroner i .

1. gang gik det det sådan at den ene ikke passede i højden overhovedet, så de blev sendt tilbage.

2. gang passede den der var for høj perfekt, yes.
Den anden passede også men skulle lige presses helt på plads ved hjælp af sådan en pind jeg skulle tygge på.
Tyg til, sagde tandlægen, og jeg tyggede til og han løftede lidt i den samtidig.
Pinden sagde et lille knæk, men det var jo bare pinden- troede vi.
Da tandlægen tog pinden ud og kiggede på tanden/kronen ja,så var den revnet.
Murphy's lov sagde min tandlæge, pillede kronen ud, ringede til firmaet og sagde til mig at han ville ringe efter mig.
Mig, jeg spurgte om vi ikke kunne mødes et andet sted, min mand begynder snart at få mistanke ;).
Har haft ham i 20 år, ja tandlægen altså, manden har jeg haft i 40 år !!!

Nu har jeg en fin krone og glæder mig til den anden. Så skal jeg smile så højt at folk tror jeg laver ansigter af dem ;0))

" det eneste jeg ønsker mig til ... Er 1 ny tand "

- indlæg lavet i BlogPress på min iPad.

6 kommentarer:

  1. Øv, øv.
    Jeg har lige fået to nye fortænder. De gamle var egentlig sunde nok, men meget nedslidte - skærer åbenbart tænder om natten. Så afsted til tandlægen. De midlertidige kroner havde jeg på, mens vi var i Italien, og en aften til fin middag røg noget pludselig ud af munden på mig og ud på bordet!! Jo, det var den ene krone !XY&%! Heldigvis kunne jeg presse den på plads og måtte næste dag - en lørdag - banke en tandlæge op. Han satte den fast formedelst 80 EURO, hvilket min tandlæge hjemme heldigvis refunderede, for han havde lovet mig, at det ikke ville ske.
    Håber du snart får din nye tand.

    SvarSlet
  2. Jøsses hvor besværligt...håber da snart du får den anden, så du kan gå og smile stort - og nej nej der er da absolut ingen, der vil synes det ser fjollet ud, at du går rundt i Superbrugsen med verdens største smil hele tiden :-)

    SvarSlet
  3. Åh din stakkel, og nu kan jeg høre Bodil Steens skønne sang for mit indre øre: 'Det eneste jeg ønsker mig til jul er to nye tænder' ;-))
    Jeg håber, du snart er fin igen og uden komplikationer eller mistanke om, at du dater din tandlæge :O)

    SvarSlet
  4. Det ønsket håper jeg du snart for oppfylt:)

    SvarSlet
  5. Jamen kæreste du - man skal åbenbart lide for skønheden!
    Jeg krydser fingre for at alt går godt næste gang :O)

    SvarSlet
  6. Går og drømmer om at tage på "tandrejse" til Budapest....for det med kroner har jeg sgi da ikke råd til i DK

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...