torsdag den 16. juni 2011

Et stort ansvar, når man har dyr

Så er jeg på vej til dyrlæge.
Tigerdyret også kaldet Bølle, kom hjem med bagbenene og halen let slæbende efter sig.
Det noget skidt.
Tror det er bækkenet der er kommet til skade.
Han har mange smerter og hvis man ikke har set det før, tror man det måske ikke, men han ser så ked ud af det, bekymret måske snarere.
Han ligger og tisser, lige så stille på sig selv og underlaget- det gør en kat bare ikke hvis den overhovedet kan undgå det.

Jeg er bekymret, men også realist.
Han skal ikke gennemgå en operation, så må han få noget at sove ind på :(

Lyder det hårdt, det er det bestemt ikke.
Men han skal kun leve hvis han kan leve et godt katteliv.


- indlæg lavet i BlogPress på min iPad.

4 kommentarer:

  1. Det er smerteligt at tage afsked med en elsket firbenet ven.
    Det er dejligt at læse at et godt dyreliv står over dit savn.
    Kærlige hilsner

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det dog trist! Men jeg har det lige som dig - en kat skal kun leve, hvis den har et godt katteliv. Kan han være blevet kørt ned af en bil?
    Håber det bedste for Tigerdyret!

    SvarSlet
  3. Åhhh det er det værste ever at se dyr lide...men enig. De skal have et godt liv ellers må man tage smertelig afsked...Håber det bedste... Kh

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...