onsdag den 8. juni 2011

Så regner det

............ og jeg elsker det.

Elsker at sidde her i udestuen, med regnen trommende på den halvdel af taget som er glas.

At kunne sidde her, høre regnen og se ud i haven som sukker af velvære over regnen.

Sidde her, lytte til regnen og strikke.

Bare sidde her:) og tænke lidt over dagen der er gået.

Håbe på at jobkonsulent og sagsbehandler tager det alvorligt når jeg siger jeg ikke kan.

At jeg ikke kan klare at komme i arbejdsprøvning lige nu.

Jeg håber bare så meget.

Håbet er lysegrønt ;0))





10 kommentarer:

  1. Jeg håber for dig at de også lytter - til regnen og til dig. Det ville være dejligt.
    Vi venter stadig på regn...
    Kram

    SvarSlet
  2. Jeg puster lidt til regnen så måske kommer der lidt op til jer :)

    SvarSlet
  3. Det er også bare så dejligt at lytte til regnes trommen :-) Jeg håber, du får lov til at passe på dig selv, indtil du er klar igen.
    Her ser det ud som om, regnen er på vej ...

    SvarSlet
  4. Ja, Madame det håber jeg også. Men der er kasser og lige nu passer jeg altså ikke i nogen af dem åbenbart! Bare der kunne lyttes mere til hvert enkelt menneske og ikke skære alle over en kam - men det er vist ønsketænkning.

    SvarSlet
  5. Uha....jeg får helt ondt i hjertet....
    Der har jeg været og det er en hård gang...jeg virkelig føler med dig og håber på alt det bedste for dig og at de lytter til dig...
    Sender mine held og lykke engle din vej;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Det er mange tanker en gjør seg når en sitter slik. Lykke til:)

    SvarSlet
  7. Jeg håber så meget at du bliver hørt og forstået (mine fingre er krydset :O)

    SvarSlet
  8. Jeg kender godt følelsen af regnen på taget man kan komme i en helt meditativ tilstand.

    Jeg håber de lytter rigtig meget til hvad du har at sige, det er trods alt dig der kender din krop bedst.....jeg krydser finger (ihvertilfælde de raske)
    kh Jane

    SvarSlet
  9. En lille lun hule i ly for regnen er godt når der "rumsteres".
    Jeg håber der lyttes og handles til dit bedste.
    Kærlige hilsner

    SvarSlet
  10. Håber virkelig at de lytter ! - må du få en dejlig aften :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...