søndag den 14. august 2011

Det er snart sengetid

...hvis jeg altså kan løsrive mig.

Sidder i udestuen mens regnen står ned i stive stænger og laver musik på den del af taget der er af glas.

Det er vildt.

Regnen kører op og ned i tempo, det er mørkt og jeg tænker på hvordan blomster og frugttræer ser ud i morgen.
Ja, og brombær. Er de regnet af, er de rådne eller kan jeg stadig få lidt til lidt syltetøj. Vi får se :)

Regnen slår mod ruderne, stearinlyset sender sine varme og hyggelige stråler rundt i rummet, trætheden er på vej.

Har altid lidt svært ved at falde i søvn når det regner stærkt, jeg lytter.
Lytter intenst til lydene, fantasien er slem til at gøre de ting regnen kan gøre meget værre end virkeligheden. Jeg ved det og prøver at standse de trælse tanker som jo ikke kun omhandler regn :(

Håber i får en rigtig dejlig nat.







- indlæg lavet i BlogPress på min iPad.

5 kommentarer:

  1. Godnat og sov godt, trods sileregn.

    SvarSlet
  2. Det lyder som om, det har regnet mere hos dig ovre på Fyn, Marianne. Vi har også et glastag, og det kan være næsten skræmmende, når regnen rigtig tager fat. Jeg håber, du har fået en god nats søvn!

    SvarSlet
  3. Tak HANNE - det gjorde jeg.

    MADAME. Har sovet så godt - det skulle jo gerne blive en vane :)

    SvarSlet
  4. Høres koselig ut og sitte slik og lytte til naturens egne lyder synes jeg:)

    SvarSlet
  5. Uhh er der noget bedre end regn der trommer på taget, jeg tror det ikke!
    Jo, regn der trommer på taget og ikke vælter ind i udestuen - desværre er det til tider sådan her i huset - ØV ;O(

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...