søndag den 25. september 2011

Planer er til for at ændres, ikke ???

Havde store planer for i dag.

Der var flere af kunstnerne fra Kunstrunden i Kerteminde der skulle aflægges besøg.

Men det blev ikke.

Vejret var perfekt til lidt udendørsaktivitet, humøret var ikke til en masse synsindtryk - desværre.

Så jeres helt private udsendte, må desværre skuffe jer.

Kun en kunstner blev besøgt og det var Susanne Ydo, hendes billeder er jeg meget vild med :) og så bor hun så tæt på at jeg bare kan vade derhen og gå når jeg har fået nok, for så at komme igen fordi der var noget jeg ikke havde fået nok af :)

Der er også handlet lidt :)

Men mere om det når jeg har fået dem hjem ;0))

2 kommentarer:

  1. Jo, planer er nemlig til for at ændres - det kender jeg også. Håber du nød dine udendørsaktiviteter. Susanne Ydos billeder kender jeg ikke, men nu vil jeg prøve at google hendes navn ...

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har det sådan: hvorfor lægge planer? De bliver jo alligevel lavet om!!

    Det kan også være svært at huske, hvor man har lagt dem ;-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...