fredag den 16. september 2011

Snothvalp, en af de store

ja, det er mig jeg snakker om :)



Onsdag eftermiddag trak det sammen igen - nys, nys og så løb det bare fra næsen.

Torsdag fortsatte det bare hele dagen der blev lige lagt feber til nys og løbenæse :(

I dag fredag er jeg lidt stoppet i hovedet, let feber og hoste.
Sådan en hoste som føles som små knive i halsen - nå det går vel over.

En ting er jeg rigtig glad for, i forbindelse med forkølelse og hoste og lign. og det er, at jeg ikke længere ryger.
Yes hvor er det fedt at vide, at hosten og harken hurtigt forsvinder fordi der ikke længere er 20 cigaretter der generer luftvejene :O))

Jamen, det er jo en herlig ting at være ikke ryger og forkølet ;0))

Solen skinner og i aften står den på stenpladebagt pizza fra vores gril.







- indlæg lavet i BlogPress på min iPad.

2 kommentarer:

  1. Jo det må være dejligt, at det kun er forkølelse og ikke også de 20 cigaretter, der generer :-) Rigtig god bedring, Marianne! Min kur er varm hyldebærsaft, når jeg har det som dig.

    SvarSlet
  2. Tak Madame - er ikke til hyldebærsaft , skønt der kunne blive mange flasker hvis jeg plukkede alle de hylebær der er rundt på matriklen

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...