tirsdag den 10. juni 2014

Der er syet


.... ja, bl.a. En nederdel  - sådan lidt slåomagtig :)


 Fin søm ned midt bag


Trensen blev lavet at elastik fra Søstren Grene


Knappen er fra Engleriet


Man kan gå i den, men ikke vade de heeelt lange skridt 


Farven er grønlig hør


Trensen er selvlysende orange 


Fandt et billed på Pinterest og efter lange og mange overvejelser, kastede jeg mig ud i det.

Har lært af det, men i hovedtræk er det en supernemoghurtigsommernederdel .

Den skal laves igen :)  - Ææælsker hør :0)






11 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin og helt sikkert også lækker - skøn detalje med den selvlysende trense :))

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot ! Lige mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miri - også lige mig :) og nem at lave

      Slet
  3. Dejlig nederdel, hør bliver kun kønnere af at blive brugt.
    Forslag, kan du ikke lave overlægget lidt dybere og derved får mere gå vidde ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, men at lave overlægget større kan kun lade sig gøre hvis jeg var tyndere ;0)) - jeg har jo bare brugt bredden på stoffet - men man kunne lave en slids bagpå - altså lade være med at sy den sammen hele vejen ned :)

      Slet
  4. Hvor er den fin, Marianne - skøn farve, lækkert stof og flot facon! Jeg elsker også hør :-)

    SvarSlet
  5. Tak Gitte - kan godt lide det enkle :)

    SvarSlet
  6. Ja, sikken en flot og enkel nederdel :-) Så fint, der er blevet i dit drivhus, du har bedre plads end mig ;-) Kommer altid til at fylde for meget ind, men jeg bruger også kapilærkasserne - genialt :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...